Industrijsko-obrtnička škola Slavonski Brod

Školski list Iskra

ISKRA 2019

ISKRA 2018

Ispis statistike od 10. 10. 2010.

Naslovnica
🎒🥾 PLANINARSKA SEKCIJA u akciji 🌄🚶🚶🏼‍♀️🏕
Autor: Davor Knežević, 27. 11. 2023.

Planinarska sekcija

„VISINA“

Dodirnuti nebo…

U nedjelju, 26 studenog 2023., bili smo na  planinarskom izletu ⭕ u Brodsko brdo. Dan je  započeo prohladno, oblačno natmuren☁ i sa snježnim ❄ padavinama. Nas se to nije previše dojmilo jer, kao prvo vjerujemo 😉 prognozerima koji obećavaju vedar dan 🌞, a kao drugo zbog uzbuđenja što idemo zajedno u prirodu, u brda i šume, sami sebi i svuda oko sebe širimo vedrinu…🤸✨

Skupili smo se sa svih strana i krenuli u avanturu pomalo tiho, sanjivo🥱… Da nema osmjeha 😊 na licima netko bi pomislio da spavamo još😴. Vrlo brzo se moramo stišavati jer smo živnuli pa se raspričali, smijali i uglavnom bučili 🙆‍♂️ a ljudi u svojim domovima još spavaju.

Stižemo na prvi vidikovac gdje smo, zatečeni onim što vidimo 😲, nesvjesno naglo zašutjeli… Zalile su nas nestvarne boje širećih zraka sunca kroz vjetrom 🌬 raskidane još tmurne oblake, a Slavonski Brod i puno dalje vidimo kao na dlanu✋🏻. Iz opčinjenosti nas je prekinuo „KLIK“ fotkanja 📸 prvog koji je došao k sebi. Od ovakvog ushita čovjek ogladni, pa počinje gozba 😋 iz ruksaka: voće, sendviči, grickalice, čokoladice, sokovi…

Krećemo dalje 🥾 kroz brojne vidikovce, kada smo ubrzo ponovo naglo utihnuli! Stigavši na bilo brda ušli smo u šumu boja… Kroz krošnje 🌳 nebo se k'o safir zaplavilo, a pod nogama 🦵🏻 debeli, šuškavi mekani tepih jarko žutog i toplo smeđeg lišća🍁.

Stižemo do najvišeg vrha brda, do antene i ponovo 😲 začuđenje! Brod sav pozlaćen od izlazećeg sunca, neograničeno daleki vidici👀 na sve strane, a nebo kao da se spustilo do nas… Ruke 🖐🏻 same krenu ka nebu, a mi osjećamo kao da ga dodirujemo☝🏻... Tu se malo duže zadržavamo družeći se, fotografirajući sebe i sve oko nas, okrepljujući se finoćama iz ruksaka 🎒 i uživajući. 🤗

Dalje nas je put vodio gustom šumom 🌳🌲 i stazicama toliko uskim da može proći samo jedan 🚶 čovjek. Oprezno prelazimo ili obilazimo poneko srušeno stablo, pa, uživajući u još nekoliko vidikovaca👁 stižemo u Šumu Striborovu. Tu susrećemo grupu planinara 🧍 🧍🧍🏼 iz brodskog Planinarskog društva „Dilj gora“, čiji smo i mi članovi. Upoznajemo se🧏‍♂️, družimo🎈 i častimo jedni druge. Obilazimo diveći se 🥰 sve postavljene likove 👻 iz bajki Ivane Brlić Mažuranić, a za kraj pokušavamo nešto odsvirati 🎶 🎵 na neobičnom glazbalu od grana – granofonu.

Za kraj se spuštamo nizbrdo do crkve u Podvinju, koja je i cilj 🎯 naše današnje avanture. Sada već pomalo umorni😏, ali zadovoljni 😊, obavljamo zadnje fotkanje uz planiranje kada 📅 i kuda 🗺 🧭 ćemo opet.

Pridružite nam se 🤗 u našim avanturama 😎 u okolinu grada ali i u ona udaljena mjesta.