Riječ ravnatelja
Temelji današnje Industrijsko–obrtničke škole potječu iz 1947. godine. Naime, tada je Ministarstvo teške industrije FNRJ-a, u dogovoru s tvornicom Đuro Đaković, donijelo odluku o osnivanju Državne industrijske škole.
U idućem razdoblju škola se razvija, udružujući se s Tehničkom školom ¨Josip Godlar¨, mijenjajući pritom dva puta ime, da bi konačno 17.srpnja 1991.godine odlukom Skupštine općine Slavonskog Broda dobila današnji naziv ¨Industrijsko–obrtnička škola¨.
Danas u školi odgajamo i obrazujemo učenike u tri obrazovna područja: strojarstvo, elektrotehnika i promet. Ove programe izvodimo kroz redovnu nastavu te obrazovanje odraslih. Treba posebno naglasiti da smo pilot škola druge generacije koja po prvi put u Republici Hrvatskoj izvodi eksperimentalni novi program za zanimanje automehatroničar. Uz nikad dovoljno opremljene labotarorije elektrotehnike i strojarstva te školske radionice, imamo suvremeno opremljene praktikume za zavarivanje i za automehatroniku. Naši učenici redovito sudjeluju na županijskim i državnim natjecanjima, gdje često postižu zapažene rezultate.
Vječiti nam je cilj-unaprjeđivati odgojno–obrazovni nastavni proces:
Kako bismo mogli ostvariti toliko nam željeni cilj, sudjelujemo i sudjelovat ćemo u mnogim vlastitim, a i međunarodnim projektima vezanim za suvremena znanstvena i tehnološka dostignuća.
Ravnatelj:
Luka Mladinović, prof. elektrotehnike
PROGRAM RAZVOJA INDUSTRIJSKO–OBRTNIČKE ŠKOLE
Temeljni CILJ škole:
Unaprijediti odgojno–obrazovni rad u školi, a to znači:
- imati suvremeno opremljenu školu koja će opremom i metodama rada pratiti suvremene tehnološke i pedagoške procese,
- imati školu u kojoj rade stručno i pedagoški educirani profesori i stručni učitelji,
- imati školu poznatu po dobroj atmosferi i prijateljskim odnosima među nastavnicima, stručnim učiteljima, učenicima i ostalim djelatnicima škole,
- imati školu u koju će učenici dolaziti sa zadovoljstvom i vjerom u profesore i stručne učitelje, motivirani za stjecanje novih znanja i vještina potrebnih za tržište rada; kako bi oni postali aktivni nositelji rada i razvoja društva u cjelini.
Kako doći do cilja?
- redovito održavanje hodnika, učionica, laboratorija, praktikuma radionica, kabineta, sanitarnih čvorova i prostora dvorišta,
2. Poboljšati uvjete izvođenja nastavnog procesa koristeći:
- suvremenu obrazovnu tehnologiju (računala, LCD projektore, simulacijske modele),
- online nastavu u pojedinim programima,
3. Raditi na opremanju škole nastavnim sredstvima:
- laboratorija strojarstva, elektrotehnike, prometa, fotolaboratorija te opremanje školske radionice suvremenim alatima i strojevima.
Kako stvoriti uvjete?
- kako bismo kroz razne programe ostvarili financijska sredstva raznih pretpristupnih fondova Europske unije, vezanih za pojedina ministarstva: Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa, Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva.
2. Ostvarivati i vlastita sredstva:
- intenzivirajući obrazovanje odraslih,
- povezati naše vrsne inženjere i profesore svih struka sa stručnim učiteljima kako bismo, kroz zajednički osmišljene projekte, stvarali nove vrijednosti u školskoj radionici putem praktične nastave naših učenika pa tako i njih učinili aktivnim sudionicimapri realizaciji konkretnih proizvoda.
3. Raditi na racionalnoj energetskoj učinkovitosti:
- kroz projekte praktične uporabe energije sunca, vjetra, kiše; kako bismo smanjili troškove električne energije te potrošnje vode u školi, a ujedno kod učenika stvarati veći osjećaj za štednju i racionalno korištenje energenata.
4. Sve aktivnosti profesora, stručnih učitelja i učenika pravovremeno oglašavati:
- koristeći kolegice i kolege općeobrazovnih predmeta kao i stručno-pedagoške službe, osmisliti izradu plakata u prostorima škole, školskom listu te uvijek aktualnoj internetskoj stranici.
Ravnatelj: Luka Mladinović, prof.elektrotehnike