2011-01-18 23:18:54

Riječ ravnatelja

Riječ  ravnatelja

 

 

Temelji današnje Industrijsko–obrtničke škole potječu iz 1947. godine. Naime, tada je Ministarstvo teške industrije FNRJ-a, u dogovoru s tvornicom Đuro Đaković, donijelo odluku o osnivanju Državne industrijske škole.

U idućem razdoblju škola se razvija, udružujući  se  s Tehničkom školom ¨Josip Godlar¨, mijenjajući pritom dva puta ime, da bi konačno 17.srpnja 1991.godine odlukom Skupštine općine Slavonskog Broda dobila današnji naziv ¨Industrijsko–obrtnička škola¨.

Danas u školi odgajamo i obrazujemo učenike u tri obrazovna područja: strojarstvo, elektrotehnika i promet. Ove programe izvodimo kroz redovnu nastavu te obrazovanje odraslih. Treba posebno naglasiti da smo pilot škola druge generacije koja po prvi put u Republici Hrvatskoj izvodi eksperimentalni novi program za zanimanje automehatroničar. Uz nikad dovoljno opremljene labotarorije elektrotehnike i strojarstva te školske radionice, imamo suvremeno opremljene praktikume za zavarivanje i za automehatroniku. Naši učenici redovito sudjeluju na županijskim i državnim natjecanjima, gdje često postižu zapažene rezultate.

Vječiti nam je cilj-unaprjeđivati odgojno–obrazovni nastavni proces:

  • uporabom suvremene obrazovne tehnologije i metoda rada,
  • stručno-pedagoški educiranjem profesora i stručnih učitelja,
  • razvijanjem dobrih međuljudskih odnosa među profesorima, stručnim učiteljima i učenicima,
  • motiviranjem učenika za ovladavanje novim znanjima, vještinama i navikama potrebnih za tržište rada, kako bi oni postali aktivni nositelji rada i razvoja društva u cjelini.

Kako bismo mogli ostvariti toliko nam željeni  cilj, sudjelujemo i sudjelovat ćemo u mnogim vlastitim, a i međunarodnim  projektima vezanim za suvremena  znanstvena i tehnološka   dostignuća.

Ravnatelj:

Luka  Mladinović, prof. elektrotehnike

 

PROGRAM RAZVOJA INDUSTRIJSKO–OBRTNIČKE ŠKOLE

Temeljni CILJ škole:

 Unaprijediti odgojno–obrazovni rad u školi, a to znači:

 

- imati suvremeno opremljenu školu koja će opremom i metodama rada pratiti suvremene tehnološke i pedagoške procese,

- imati školu u kojoj rade stručno i pedagoški educirani profesori i  stručni učitelji,

- imati školu poznatu po dobroj atmosferi i prijateljskim odnosima među nastavnicima, stručnim učiteljima, učenicima i ostalim  djelatnicima škole,

- imati školu u koju će učenici dolaziti sa zadovoljstvom i vjerom u profesore i stručne učitelje, motivirani za stjecanje novih znanja i vještina potrebnih za tržište rada; kako bi oni postali aktivni nositelji rada i razvoja  društva u cjelini.

 

Kako doći do cilja?

Nastaviti s uređenjem  prostora škole u kojima se realizira odgojno-obrazovni proces, kao što je:

- redovito održavanje hodnika, učionica, laboratorija, praktikuma radionica, kabineta, sanitarnih čvorova i prostora dvorišta,

2. Poboljšati uvjete izvođenja nastavnog procesa koristeći:

- suvremenu obrazovnu tehnologiju (računala, LCD projektore, simulacijske modele),

-  online  nastavu u pojedinim programima,

3. Raditi na opremanju škole nastavnim sredstvima:

- laboratorija strojarstva, elektrotehnike, prometa, fotolaboratorija  te opremanje školske radionice suvremenim alatima i strojevima.

 

Kako stvoriti uvjete?

Zajedno, sa svim stručnim potencijalima, raditi na kvalitetnim projektima:

- kako bismo kroz razne programe ostvarili financijska sredstva raznih pretpristupnih  fondova Europske unije, vezanih za pojedina ministarstva: Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa, Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva.

2. Ostvarivati i vlastita sredstva:

- intenzivirajući obrazovanje odraslih,

- povezati naše vrsne inženjere i profesore svih struka sa stručnim učiteljima kako bismo, kroz zajednički osmišljene projekte, stvarali nove vrijednosti u školskoj radionici  putem  praktične nastave naših učenika pa tako i njih učinili aktivnim sudionicimapri realizaciji konkretnih proizvoda.

3. Raditi na racionalnoj energetskoj učinkovitosti:

- kroz projekte praktične uporabe energije sunca, vjetra, kiše; kako bismo smanjili troškove električne energije te potrošnje vode u školi, a ujedno kod učenika stvarati veći osjećaj za štednju i racionalno korištenje energenata.

4. Sve aktivnosti profesora, stručnih učitelja i učenika pravovremeno oglašavati:

- koristeći kolegice i kolege općeobrazovnih predmeta kao i stručno-pedagoške službe, osmisliti izradu plakata u prostorima škole, školskom listu te uvijek aktualnoj  internetskoj stranici.

 

Ravnatelj: Luka Mladinović, prof.elektrotehnike

 


Industrijsko-obrtnička škola Slavonski Brod